lololol

jag har landat i Berlin och herregud det är fan en enda stor klyscha. Bor i en minimalistisk etta med kokvrå på femte våningen. Äter mest slaffisiga halvfabrikat å öl. Man skulle kunna sitta på balkongen dagarna i ända och lösa korsord till det avlägsna storstadsbruset, men hinner mest kedjeröka och dricka rödvin i ljummen kvällsluft. Knaprar mina jäkla piller, spinkiga ben i trasiga tights och känner mig så överdrivet ball, svart och svår (fastän jag egentligen är en liten tönt). Känns så jävla rätt att jag är här just precis nu och att detta charmiga snusklivet kommer att vara mitt i några månader. Alla jag hittills träffat har varit fina och emily kommer och hälsar på snart igen. hoppas på ölmage och några fina minnen från berlinnätter (och godkänt, ehhh förtränger lite att jag måste plugga) under denna tiden, så e jag nöjd. puss på livet. är ba 21 vafan måste hinna va lite snuskig och äkta studentig o ba leva berlin. WOHO. Nu kör viii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0