Förutom alla tårar och all ångest

Tänkte skriva något positivt. Har ju inte blivit sådant på ett tag nu. Fina saker som hänt 2015:
  • Förra fredagen var nog den första kvällen iår utan ångest (tog inte ens ångestdämpande). Så himla fint. Emily kom och åt glass och såg på film med mig. Så himla gosigt.
  • Jag har fina vänner som vill hälsa på mig på avdelningen och säger att dom bryr sig om mig och vill att jag ska må bra.
  • Till och med mina nya vänner från klassen har sagt att de bryr sig och förstår.
  • Jag har börjat dricka kaffe igen.
  • Emily och Monika har kommit in på de utbildningar de hoppats på så mycket. Så fint.
  • Min klass är så fin och omtänksam. 
  • Jag ska snart bli remitterad till öppenvården och få en samtalskontakt samt börja gå i gruppterapi. Hoppas ändå så att jag ska vilja leva snart nu!
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0