Nedräkningen har börjat

  • Om 2 dagar åker jag till Melbourne
  • Om 26 dagar sätter jag mig på planet till Sverige
  • Om 28 dagar får jag krama alla människor jag saknat så mycket igen
  • Om 28 dagar börjar studenterna och det ska bli så kul att se så många lyckliga vänner springa ut med mössa på huvudet och att skåla med champagne och ge grattiskramar och allt sådant. Åh!
  • Om 38 dagar är det midsommar och det ska bli så härligt
  • Om 44 dagar börjar bråvallafestivalen och det är så himla mycket favoritartister jag vill dansa till
  • Om mindre än två månader blir jag sambo med min flickvän (alltså!!!)
  • Om 60 dagar åker jag till en av mina favoritplatser i världen som är ett hus i Schweitz med familjen
  • Om 67 dagar börjar tågluffsäventyret om med mina favoritpersoner
och sen är det ju malmöfestivalen, Lunds humorfestival, CPH-pride, och en höst full av flickvänsgos och utmaningar. Känner mig eventuellt en gnutta stressad men mest förväntansfull och glädjepirrig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0