liv i punktform

Just nu:
  • det är höst och det börjar bli kyligt
  • (svettas ändå i tjocktröja om kvällarna)
  • är knappt ens brun eftersom att jag aldrig är i solen
  • kommer typ aldrig upp på morgonen
  • har börjat dricka mjölk
  • har kommit på att jag verkligen inte tycker om hundar
  • mitt huvud känns tungt och mina öron susar eftersom att jag är sjuk
  • när jag tar kvällpromenader på mörka gator med hög musik i öronen stannar bilar och frågar om jag verkligen verkligen är okej
  • lägger för mycket pengar på godis
Fina saker:
  • att det är fredag imorgon och jag ska på fest med mina italienare
  • att jag ska sova mer än sju timmar inatt
  • st patricks day på lördag och då ska jag såklart hänga på irländsk pub
  • ska ut i naturen på söndag och det ska bli så skönt
  • nästa helg ska jag på road trip till beachen
  • jag har köpt glitterspray som jag ska ha i håret på mina kompisars glitterfest
  • om man behöver vänta för länge på bästa hamburgarbaren får man gratis slush-coctails och burgar-kuponger
  • jag ska åka långt norrut om en månad och hänga på öar vid stora barriärrevet och sådant jättebra
  • om två månader ska jag förmodligen lära mig att dyka
  • i sommar ska jag göra så mycket bra saker som att hänga lite överallt i europa med världens bästa, festivala, vandra och tälta
  • min favoritsak att tänka på är att jag kommer att få vakna brevid min flickvän varje mogon i höst i vårt gemensamma hem
alltså livet är helt okej ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0