# fem världsfina saker de senaste åren

1. När jag och en av mina bästa vänner och jag hängde i en liten lägenhet på södermalm en stockholmshelg för två somrar sedan och tog världslånga promenader eller satt invirade i filtar på balkongen långt in på natten med varsin kopp te och pratade om allt som kändes viktigt att prata om just då.
 
2. När jag och en annan världsbra vän tältade på en ö samma sommar och ett åskväder drog över oss den natten och jag sov så himla gott och vi åt fiskbullar och gurka och hade det så jäkla fint.
 
 
 
 
3. När jag var i gbg i vintras med världens finaste flickvän och det var världens mysigaste lilla helgtripp och att få vara med henne 24/7 är det bästa jag vet.
4. När jag hälsade på mina två bästa vänner i London i höstas och vi hängde på höstljumna barer om kvällarna och dansade till konstig musik och åt frukost ute på bästa stället och delade en nittiosäng och så. Det var så himla bra. 
 
 
5. När jag delade ett rum i Berlin med min andra familj (världens bästa vänner) i en vecka i somras och vi sov tillsammans i dubbelsängen och var bakis, sjuka och värmeskadade (det gick knappt att vara utomhus) men ändå var det bara så himla himla bra för att vi levde på falafel, pommes, glass, alkohol och lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0