fina saker just nu

ok ska sluta vara ständigt bitter här. har det faktiskt ganska bra. som t.ex.
  • jag har den finaste flickvännen någonsin som inte skickar ett utan två alla-hjärtans-dag-brev till mig
  • det börjar gå framåt för mig i klättringen och nu har jag hittat en kompis som är villig att klippklättra med mig (shit kommer vara helt kaputt efter men whtever)
  • tisdagsfestar med min italienare som insisterar i att betala min öl
  • får ont i revbenen efter en helgs surfande vid havet (och då är det helt okej)
  • har måndagsdejt med fika, middag och öl i west end med bra sällskap
  • har min första sovmorgon på typ 2 veckor imorgon. har aldrig längtat så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0