septemberonsdag

Kents "Döda vinkeln" snurrar i stereon när jag sitter i morgonskjortan nedgrävd i sängen och läser Harry Potter. Blir åksjuk på dom gröna stadsbussarna klurandes på suduko av högsta svårighetsgrad till Coldplays "Fix You". Dansar hem i jeansjacka när Miss Li sjunger "Ba Ba Ba". Lyssnar på Tchaikovskys "Svansjön" och dricker pepparmintste i ett lite för septemberkallt rum. Ur högtalarna på mitt rum kommer Lars Winnerbäcks "Jag har väntat på ett regn att förlora mig i" och undrar när jag kommer förlora mig själv i Berlinregn när dessa väggar inte är mina längre. Åh så fint. Och jag halkade in på helt fel tankar häromdagen och tänkte att helvete, nu skiter det sig, nu sitter jag fast igen, i mitt lilla helvete. Men vet ni vad? Jag vände det! Jag lyckades vända det och nu är jag nästan tillbaka på rätt spår igen. Och det är jag lite stolt över.
fuckyeahmoomins:

(by Junkshopkit)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0