om det mest övermäktiga frihetslyckoruset någonsin

Jag saknar juli månad så mycket att jag mår fysiskt illa. det var nattbad, middag vid sjön och cigatter på balkongen till queen i Stresa. dans genom såpbubblor i Milano. vi gick hem när det började bli ljust efter att ha kysst finska pojkar i Genova. och såklart mitt första medelhavsbad på samma ställe. de italienska pizzorna vi delade på för att det var så gott, och billigt. tröttnade aldrig liksom. när vi vandrade bland dom färgglada husen i Cinque Terre. eller att sitta i Rom och dricka vin och röka mentolcigaretter en ljummen sommarkväll efter att ha slängt mynt i fontana di trevi för att sedan dansa hem. stränderna i kroatien och att träda ut genom vår dörr i Trogir för att mötas av en drömstad, gränder med vita stenhus och så havet runt hörnet. nätterna i Budapest då vi aldrig sov, utan dansade för att vandra hem på morgonen i soluppgången med falafelfrukost. och club mate med vodka i Berlin såklart, för att sedan ligga och hångla i gruset. och jag började älska att åka tåg mer för varje dag, trots kalla obekväma tolvtimmarsresor som gick ut på att desperat försöka hitta okej sömnpositioner på en hård tågstol. alltså åh. bästa månaden i mitt liv med mina absoluta favoritpersoner som jag älskar så mycket att jag på riktigt nästan går sönder. så oändligt mycket frihet och att inte veta var man är imorgon och det gör inget för det löser sig ändå och annars sover vi bara på venedigs tågstation. så oänligt mycket lyckorus. tågluffen är något av det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

ska också tågluffa, fast nästa år. fan vad jag ser fram emot det.

2013-09-27 @ 02:09:39
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0