Lyckoruset

Det är fantastiskt sensommarväder. Var på mysigaste födelsedagsmiddagen igårkväll med så himla fina och hemskt saknade vänner. Idag gick jag upp tidigt för att loppisfynda med en av mina absoluta favoriter och har kommit hem med en massa megabra grejer (t.ex. en gul galonjacka för en tia) för nästan inga pengar alls. Och så har vi suttit i sensommarsolen och ätit falafel. Ikväll ska jag äta middag hos en fin vän och sedan på avskedsfest för min storebror som lämnar mig för amerika. Imorgon ska jag tälta med bästa umgänget. Och alltså det slutar liksom inte där. Om två veckor reser jag till London för att hälsa på världens bästa. Åhh sommarens månadslånga tågluff är bara början på ett år av resande. Jag ska bo i Berlin i höst. Och resa till Indien i vinter! I vår ska jag till Amerika. Kanske ska jag också flytta till Australien då. (!!!). Och jag har eventuellt kanske jobb på g i Berlin. Förlåt för detta överdrivet megafjantiga inlägg men alltså. Åh. Nu ska jag laga min cykel! 8-]

Kommentarer
Postat av: emma

åååååå, vad avis jag blir!!! london ♥ (världens bästa stad), och berlin ♥ och usa ♥
och sEN KANSKE AUSTRALIEN ASJNFJSKDGNDJVNSDVND

fy fan vad roligt, jag blir glad för din skull helena!!

PUSS
(vet inte om du kommer ihåg mig hehe. men har följt din blogg som en sann stalker.)

2013-09-09 @ 20:09:19
URL: http://demilune.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

HAHAH Mr.Been<333

sv: ABSOLUUUT :D!
PUSS

2013-09-13 @ 17:00:20
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0