vad jag hittar på om dagarna i oktober

  • rider häst för fösta gången på typ sju år med mysigaste vännen
  • hånglar och går på nattliga promenader med flickan jag är kär i
  • äter frukost hos en av mina absolut coolaste och klokaste vänner
  • badar med små barn i megavarmt vatten på simskola som har regnbågstema (<3!!!)
  • lagar pasta och glass med mitt bästa onsdagsgäng
  • loppisfyndar, alltid.
  • lyckas bli full på en öl om onsdagsnätter på café ariman
  • lagar lunch till en himla fin och vacker vän en måndag
ja, sånt. och det är ju helt okej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mengud, så fint! Jag blir ju helt varm i kroppen när jag läser detta. Och du beskriver det så pricksäkert :)

Haha, jag vet faktiskt inte var hon köpt den, tyvärr! Skulle gissa på någon klassisk Lindex/HM? ;)

2013-10-05 @ 17:30:57
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Josefine Andersson

sv: Åhhh den är så hiiiimlans gooood!! Döööör typ!!!!!

2013-10-13 @ 15:19:46
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0