när jag blir stor ska jag sluta romantisera alkohol cigaretter och arbetslöshet

löven fortsätter att brinna upp samtidigt som jag sover över hos min bästa vän en måndag. äter frukost i en  park en tisdag. virvlar runt på stan med fina vänner en onsdag. dricker öl röker hånglar i natten en torsdag. dricker öl och skrattar alldeles för mycket på barer en fredag. vaknar till en lördag med ett lite för tungt huvud och ett lite för PMS-präglat humör (började plötsligt gråta utan anledning?) men misströstar inte allt för mycket. för ska äta middag och dricka vin med en megasaknad vän ikväll för att sedan glittra runt i natt med mitt bästa bästa järngäng. det är väl ändå fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0