fina saker som hänt på sistone

  • när jag får ett meddelande av en fin vän på min telefonsvarare och det är lars winnerbäck som sjunger söndermarken, vår låt, live. kan vara något av det finaste någon gjort för mig. att hon tänkte på mig, där, då, liksom.
  • att komma hem till världens höstmysigaste kompis och äta ostmackor och dricka smoothie och kaffe till brunch för att sedan prata om kärleken och sådant som är viktigt.
  • alla stunder med världens bästa järngänget. 
  • att jag är kär i henne och hon är kär i mig.
  • kvällsstunden med en vän som jag delar så mycket med men ändå sällan träffar. popcorn te och cigaretter på bänken under taket vid dagiset där vi alltid sitter medan regnet öser ner.
  • sushimiddag med fikagänget och att bli väckt innan åtta av att "sconsen är klara om tio minuter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0