nä jag vet inte heller

10 saker jag tycker om:

1. att se folk jag älskar lyckliga. det är bäst.

2. att skratta. typ magkrampsskratta,

3. glass

4. försommaren. allt, precis allt är så himla sönderfint då.

5. kärleksförklaringar. typ smshjärtan och sånt.

6. kramar. speciellt när man behöver dom som mest.

7. öla på uteserveringar med bra vänner

8. att hångla

9. enhörningar och glitter

10. folk som står upp för det dom tror på.

alltvarettmisstag:

☯welcome☯

9 saker jag tycker mindre om:

1. när människor hatar andra människor. av sjukt orimiliga anledningar. (typ homofober, antifeminister, rasister osv.)

2. orättvisor

3. rädisor

4. ångest

5. hjärnspöken

6. den ständiga känslan av tidsbrist

7. alla former av lidande (djur/människor/naturen)

8. våld och krig och sånt

9. att sakna. och att jag kommer sakna sönder alla och klassen och sånt efter sommaren.

8 saker jag vill göra i framtiden:

1. bo på så himla många ställen

2. resa och äventyra hela världen. måste checka av alla världsdelar och sånt ju.

3. ha barn

4. äga en segelbåt eller något och typ bo i den i veckor

5. bo i en trädkoja (eh.)

6. vara dödligt lyckligt kär

7. bada näck i alla världshaven

8. göra något vettigt och bra för någon annan

7 platser jag tycker om att vara på

1. mitt rum 

2. i farmor och farfars stora hus

3. och i mormor och morfars trånga lägenhet som är full av prylar och åh

4. varsomhelst tillsammans med någon jag tycker jättemycket om

5. vid havet

6. i Berlin

7. på fjärde våningen i skolan

 

6 saker jag är rädd för:

 

1. döden

2. tjuvar

3. hetsiga rörelser. (typ när djur är oberäkneliga eller i skräckfilmer när man vet att någon kommer att hoppa fram bakom... typ en gaderob närsomhelst.)

4. lastbilar..

5. att de jag älskar kommer att börja hata mig

6. höga höjder

 

5 ord som beskriver mig:

 

1. nyfiken

2. megapositiv

3. destruktiv

4. impulsiv

5. utåtriktad

4 bloggar jag följer:

Sandras för att alla bilder och lalala är så fint

Beatas för att hon har ascoolt hår och älskar enhörningar och fotar fint

Hannas för att hon är så fin och sååå

Egoinas får också stå med för hennes blogg har jag följt längst av alla. typ i fem år eller så.

 

3 saker jag ser fram emot:

Friheten om 2,5 veckor

Tågluff om en månad

Berlin (förhoppningsvis) i höst

 

2 bra filmer:

the perks of beeing a wallflower

och leon the professional

 

1 bra låt:

Dream on - Aerosmith


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0