Fina saker

1. Min rygg har blivit benigare och jag vill göra något åt det. Äter så mycket jag orkar. Jag är ändå hungrig hela tiden. Men det är bra för att mat är gott. Den känslan. Åh. Så äkta.
2. Lyssnar så himla mycket på broder daniel för att det dämpar känslor så bra och är så fint.
3. Ska sitta i parken sen o vina/öla/liköra och prata och det är ju så fint ute och åhh sommarkvällar♥
4. Jag har fått en liten mus av min katt. Den bor i en äggkartong och tycker om knäckebröd och kastanjer. Vet inte vad jag ska döpa den än.
5. Det är helg!!! I många dagar. Sen att jag ska spendera den med att plugga fysik är ju en annan grej. Men liksom, fysikmaraton med den finaste vännen är ju faktiskt ganska bra.
6. Imorgon är det melodifestivalen och jag tänker vara med och känna ruset.
7. Punkt sju är ju bara med för att sju är en fin och lagom siffra på något vis och 6 känns så kantigt typ. Kuriosa: för mig är sjuor gula. 

Source/Original
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0