talar ut

har ångest p.g.a. har för många VGn och är livrädd för fler. Och p.g.a. stress. Fattar plötsligt ingen fysik. över huvud taget. typ. med viss överdrift men du fattar. Orkar inte ta tag i mitt sociala liv och vara med folk jag tycker om om det innebär att jag försätts i en situation när jag måste anstränga mig lite socialt. Orkar inte vara kreativ fastän jag vill. Vill sy, städa, klippa, klistra, glittra ner allting, men pallar inte. tyvärr. Och sover hela jävla tiden. Mycket. Bara sover och orkar inte gå upp klockan tolv för att jag fortfarande är trött. Och det är lov och då vill man ju inte sova bort allting. Ellllller. ja. helt tom i motivationsväg. Men jag klandrar inte. faktiskt. det får vara så. jag får väl vila då. och vara socialt död. då. puss och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0