nu tror man snart att detta är en listblogg

denna torsdagslistan har jag tagit av my.
Hur mår du?
trött. sjuk. men ändå ok.
Vad önskar du just nu?
kramar.
Vad har du ätit idag?
knäckemackor med pb och banan (♥), mackor med ost, filmjölk, en massa kaffe (ja, detta är mat. för själen.), sushi (mjam mjam mjam). osv.
Vad ska du göra imorrn?
Föreläsning, praktik, hoppas att jag inte är sjukig så att jag kan klubba och hångla lite (mer smittespridning åt folket mohahaha. måste ju bidra till detta. mohahah. skoja. lite.).
Och på söndag?
Partyyyy.
Vem saknar du?
För många. Typ släkt. Typ gudmor osv. Typ alla jag inte träffar så ofta jag vill. (gråt gråt)
Senaste köp?
En kopp kaffe. (såklart)
Vad skrattade du senast åt?
Studentspex ikväll.
Vad grät du senast åt?
I söndags för att jag var arg. Och en tår typ i tisdags p.g.a. pms. 
Vem sov du senast med?
Mig själv. ensam själ.
Vad läser du just nu?
jag försöker med processen av Kafka. Även IQ84, andra boken och himmelen börjar här. Och Harry Potter och hemligheternas kammare. Suger på att ta mig tid till att läsa/koncentrera mig på böcker. (gråt gråt)
Senast sedda film?
Halva Wuthering Heights och halva Babe. haha. somnade till båda. (gråt gråt)
Vem var den senaste som ringde dig?
Mor.
Senast 3 inkomna sms?
“Omg typ spindelmannen", "Liebe Helena... blabla", "Haha" (så spännande omg jag dör typ.)
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Lu <3", "Hahahahahha mer sådant här tack", "E du klar" (nu dör vi alla spänningsdöden. hjälp hjälp hjälp.)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Typ. Ingen.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Melle
Vart vill du åka just nu?
Berlin/Australien/Värme/Kärlek/Frihet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0