Vilken är din favoritfärg?
Marinblå och röd.

Prickigt, rutigt eller randigt?

Randiga tröjor och prickiga strumpor och rutiga skjortor. Men mest ränder. Det är min värld.

Ditt favoritläppstift
?
Har aldrig på allvar burit läppstift och inte heller ägt ett sedan det knallrosa jag fick i en affär när jag var typ sex år för att jag så gärna ville ha det och butiksbiträdet var snällt.

Har du någon gång haft måtangest, hur är det idag?

Ja. I fyra år. Men nu äter jag som jag vill och oftast lägger jag inte mycket vikt på det. 

Dina bästa skönhetstips?
Sova och ha på sig kläder man tycker om och känner sig bekväm i. Och att känna sig snygg!

Vad äter du för vardagsfrukost?

Typ helt olika. Men mackor eller yoghurt med flingor och frukt eller risifrutti eller havregrynsgröt eller äggröra. Och apelsinjuice och svart kaffe.

Roligaste skolämnet?

Tycker egentligen om det mesta jag läser. Har ju valt det själv!

Hur många relationer har du haft i ditt liv?

Förhållanden? 0. 

Tycker du om disneyfilmer?
Ja. fast stör mig på att många är jättekönsstereotypa.

Hur var ditt första hångel?

Minns ärligt talat inte så noga, men jag tror att det var bra. haha. Mitt andra minns jag bättre. Det var utomhus och vilt.

Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?
Hm. Kanske grön, för det finns mycket goda gröna grönsaker och frukter. Eller typ vit eller brun. 

När grät du senast?

Det är säkert flera dagar sedan för jag minns det inte.

Vilken är din favoritstad i världen?

Hm. Seriöst kan jag inte bara välja en. Men om vi säger storstäder så tycker jag om Berlin så himla mycket.

Vad faller du för?

Det där speciella i folk som kommer fram när man lär känna dem. 

Och till sist – vad 
önskar du just nu?
Frihet. Så jävla mycket frihet (dvs. studenten typ?). 

Kommentarer
Postat av: Alice Vildhjärta.

Så himla fin blogg.

Svar: Men tack!!!! :D
finasaker.blogg.se

2013-04-11 @ 06:40:48
URL: http://Captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0