Om sommarlivet och sånt

 
these-times-will-pass:

Love quotes? you will love this blog
♣ Grubblar för mycket ♣ Midnattsfikar och pratar om allt det oviktiga men ändå så viktiga i lilla livet ♣ Framtidsplanerar - Framtidspeppar - Framtidsångestar ♣ Sover på balkongen med favoritpersoner ♣ Nattpromenerar ♣ Skrattar solar kastar boll badar äter glass ja sånt ni vet vid stranden med cirka resten av stan ♣ Röker i blöta landskap och pratar om väldigt viktiga väldigt jobbiga kärleksfrågor i natten ♣ Sover hemma också, ibland, och det är fint för då kan man sova naken ♣ Gråter av skratt men aldrig av sorg (fastän jag ju så gärna vill) ♣ Sover till mitt på dagen och sedan lite till ♣ Får krama alla de där viktiga megabra favoritpersonerna som finns i mitt liv, så tacksamt ♣ Sover i en tom lägenhet för att komma bort lite ♣ Cyklar flera mil för att det är sommar och palla ta bussen ♣ Och såklart knåpar midsommar-blomkrans, för att sedan ska jag såklart midsommaröla med favoritperson mfl och det blir så fint så ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0