Jag lever om natten

Vaknade nio. Stirrade lite. Somnade om. Drömde att vi klättrade över tre förbjudna stängsel. Sedan såg vi övervakningskameran och sprang. Vaknade tolv igen. Stirrade fram till ett. Stirrade lite till och gick upp pga var hungrig. Åt. Tumblrade. Såg på sjukt meningslösa program på TV. Seriöst, en kvinna som skulle sälja sin docksamling. I en timme. Men sedan, mina vänner, tog jag tag i mitt liv. Gick till affären och handlade. Sedan kom en av mina favoritpersoner och vi drack te, lagade pizza, hade candle light dinner och såg på den sjukaste filmen ever. Scott Pilgrim vs The World. Sedan cyklade vi i mörkret och åh, jag lever om natten. Finaste kvällen. 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh?!! <3

2013-06-26 @ 02:05:27
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Matilde

Låter himla mysigt. Och den filmen är helt underbar!

2013-06-30 @ 10:02:29
URL: http://rosaljus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0