ingen vill fiska med mig

hahahaha. alltså detta med frihet är så sjukt underbart. har haft så många idéer idag. först låg jag kvar i sängen till ett, liksom för att jag får. sedan satt jag ute i solen och åt croisants med smör och ost och drack kaffe i bikini. tänkte liksom bli brun men sedan frös jag, så jag gick in (jag vet, jag är så smart). bestämde mig för att lära mig att cykla enhjuling, men den hade ingen luft och jag hade ingen pump. så bestämde mig för att sy, men hittade inte symaskinen. men hittade metspön, frågade pappa om han ville dra och fiska med mig, men han skrattade bara. så gick och letade efter mitt tält, tänkte att jag får väl campa istället. men hittade det inte (alltså pallade inte heller leta 4ever). bestämde mig för att lära mig att åka skateboard, men har ingen skateboard. så kom på att jag ska leta lägenhet i Berlin nu. när jag tröttnat på det ska jag sy upp en klänning för hand, läsa harry potter och sedan kanske bjuda över någon på te. alltså. fyfan vad jag älskar denna frihet. så jävla mycket. (och wtf, vad personlig jag blev nu. saknar lite det där med att vara personlig på en blogg).

Kommentarer
Postat av: Matilde

Gud vad härligt inlägg! Det är ju sånt man ska göra på sina lediga dagar!

2013-06-12 @ 19:08:46
URL: http://rosaljus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0