det är min begravning nu

nu har jag loggat ut mig själv från facebook och tänker inte röra sidan på minst... ett dygn. eller två. mobiltelefonen är avstängd. och jag hoppas väl lite att ingen tror att jag dött. har bara lite begravning i min säng liksom. det är så mycket känslor. känslostorm. jag orkar inte. orkar inte riktigt något annat överhuvudtaget. har världens största klump i magen och det känns som att jag kommer att börja gråta lite närsomhelst. vill bara en massa destruktivt, inte för att jag känner mig särskilt ledsen utan mest för att jag inte har någon trygghet. den här friheten blir känslokaos och slutet på arton års trygghet. snälla kan någon bara komma och krama mig? typ så.
tired-ofliving:

painful—scars:

bby :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0