i'm back

Har varit borta i massa länder i Europa och levt ur ryggsäck med mina favoritmänniskor. Allra bästa månaden som hänt mig kanske. Saker som hänt sedan sist:
♦tagit min bada-i-medelhavet-oskuld
♦samlat på nationaliteter i kyssar
♦sovit på venedigs tågstation
♦kommit in på mitt förstahandsval till universitetet. (psykologprogrammet i stockholm.) 
♦men peppar att flytta till Berlin i höst istället (pga älskar Berlin, är ganska megaopepp på att plugga)
♦därför (↑) haft lite livskris/framtidsångest eftersom skiter i bra chanser för att dricka öl typ. men whatevvz. 
♦blivit brun också för första gången i mitt liv (typ). pga solar annars aldrig.
♦(också lite pga) har gått runt i bikini för första sommaren på evigheter. heja heja. 
♦ändå faktiskt börjat tycka om mina cirka 15 kilo extra på kroppen. heja heja. 
♦blåst glitter på tågstationen i zagreb.
♦levt på langos, pizza, glass och burek (♥).
♦kommit hem 12 nästa dag fortfarande berusad efter berlinnatt.
♦spytt ganska mycket över all sexism. hela tiden. överallt. 
♦ätit första hemmafrukosten på en månad. havregrynsgröt med äpple och kanel och KAFFE(!!!). Lyxigaste ever ja. Morgonlycka for sure.
och så vidare med mera et ceterathatfunnyblog:

YUS!
Funny Stuff you like?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0