livskris

vet inte ens vad jag ska skriva. känner mig megatom. det kryper i kroppen, jag blir illamående. vet inte vad som är fel. så mycket framtid och känslor som får det att snurra liksom. yrseln. men alltså egentligen är allt så fint. är så gränslöst tacksam att jag har så himla många fruktansvärt fina underbara starka alldeles egna och unika människor runt omkring mig som jag får lov att vara med älska och känna mig trygg hos. alltså åh, ni är det bästa som hänt mig. någonsin. och nu känns det kanske lite lite bättre, all den här tomheten. gsfsoul:



Albert Einstein in Fuzzy Slippers

how can you just scroll past this you can’t

i tried to but as you can see i couldnt
och alltså, den här bilden gör min dag. einstein i fluffiga tofflor. alltså åh åh åh. ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

<3

2013-08-15 @ 19:03:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0