lite livet

ska packa lite grejer. duscha. sen hoppar jag på en buss i eftermiddag som tar mig ut på landet och till en av mina finaste vänner. vi ska bada äta sova vara. ser så framemot allting. bussresan med hög musik i öronen över fält och genom småbyar (hoppas det regnar), att spendera tid tillsammans, bara vi (för det har gått två månader sedan vi sågs sist) och åh ja, friheten och så. så fint. sedan är det helg och ska jag träffa fler favoritpersoner och dansa och dricka vodkaslush. efter det börjar avskeden. för alla ska åt olika håll nu ju. och snart är det min tur (då kanske jag blir med berlinblogg och så, låter inte det fint?). åh det är så mycket nu. vet inte om jag ska skratta eller gråta eller vad jag egentligen borde känna eller känner eller tjotahejsanhej. puss. ta hand om er fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0