det känns liksom så - king of the world - eller nåt

alltså jag trodde aldrig något sådant skulle hända. i tisdags åt jag bara skräp. det är väl inte det som är så fruktansvärt förvånande, det gjorde jag liksom hela juli  månad. men jag tänkte inte på det alls. jag kom på det någongång vid läggdags. ba oj. pizza, kladdkaka, pizza, chips och godis. öl och cigaretter. och det var väl inget jag reflekterade mer över än att jag tänkte att jag kanske borde ätit nån tomat också. så jävla fint. att jag klarade det. att jag har lyckats bli såpass frisk från allt vad anorexi innebär. det går. 

Kommentarer
Postat av: Edith Anna

Visst är det bäst?! Du är grymmast i världen!! PUSSSSS

2013-08-08 @ 18:35:07
Postat av: Sara

Åh, bra jobbat. Verkligen, verkligen fint. Jag åt typ ett helt paket kalaspuffar i helgen, mums. Hehe.

2013-08-13 @ 00:06:13
URL: http://rymdpojkar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0