inte för att vara negativ

  • Skolstress och skolångest som fan. Ba snart faller fasaden och jag kommer misslyckads typ.
  • Strecklyssnar Håkan (jag kommer älska dig när jorden går under för jag tänker aldrig dö nej det kommer aldrig va över för mig). Om och om igen. 
  • Googlar bilder på Kristen Stewart och vill typ gifta mig med henne. (Undrar: får två kvinnor gifta sig i den delstaten hon bor i eller är det bara okej att man har sex med ett djur där?)
  • Sover för lite p.g.a. kan inte somna om nätterna p.g.a. tänker för mycket (fast ärligt talat är det nog inte därför. men det låter fint att säga så. lol... vet inte p.g.a. varför jag inte kan somna. ps vet att det där inte var grammatiskt korrekt men bryr mig inte. ANARKI!!! ). 
  • Får crushes på många ofta. Dvs. har insett detta faktum. (nej jag vet ingen bryr sig. gör inte alla det frågetecken tänker ni och ja så är det nog. bryr mig inte att ingen bryr sig wohooo. yolo)
  • Räknar ut vad för våglängder fotoner har om dom har en viss energi fastän jag inte bryr mig så mycket. Varför ska jag räkna ut detta tänker jag. När man ju kan typ... dansa ute i snön istället. Typ typ typ.
  • Peppar livet som fan och tänker hela tiden att kan jag inte börja packa typ idag för alla äventyr som väntar. Nej tänker jag sen: tålamod är en dygd. Njut av tryggheten som snart försvinner tänker jag istället. Sen tänker jag att fan vilken pussy jag är dååå.
  • Inser att jag är trött och borde sluta här. "Nog med dessa tramserier, gå och lägg dig!" säger jag till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0