Bra grejer

Min enhörningssamling som etablerades i december består numera av åtta fina enhörningar som jag alla fått av världsbästa vänner. Har haft en fin helg, bjudit dessa världsfina vänner på middag t.ex. Jag har städat megamycket och det har typ varit mysigt, terapi liksom. Och hängt på IKEA med en fin vän. Dvs. krängt två kanelbullar, kaffe, läsk, mjukglass pizzaslice och kommit hem med sex nyshoppade chokladbollar. Sedan somnat i sängen klockan sju cirka,sovit tolv timmar och ändå gått upp tididigt och utvilad. Love life ungefär. Har pluggat för lite, såklart, men det gör inte så mycket för jag har ju hela kvällen på mig (woho pluggpartyyy). Ska ut i det fina vädret sen och fira lite vår och på tisdag är det valborg och lund är ju världsbäst stad att bo i då. Puss.
Gotta love Honey Boo Boo och bra kyssar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0