fuck it, i'm young

Tumblr_m4r3ql6wzl1qmowaco1_500_largeTumblr_m7onfjxqj71qfe5r4o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Svar: Jag förstår absolut hur du tänker. Men precis som jag skrev i inlägget så gäller såklart inte det alla, men det GÅR.
Sedan känner jag flera stycken som varit sjuka i många många år men som blivit friska relativt snabbt och som idag inte har några sjuka tankar alls gällande maten.

Fortsätt kämpa på! Stor kram

2012-10-21 @ 12:35:03
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: L

Vill bara ge cred till dig för din kloka kommentar i Jessicas blogg.

och sen säga att jag tror på dig! du är inte ensam kom ihåg det.
KRAM

2012-10-22 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0