Tonårstjafs

Jag har sömnbrist för att jag ligger och tänker för mycket om nätterna och sover för lite. Tonårstankar och vuxentankar och existentiella tankar och abstrakta tankar och alla andra sorters tankar. Går omkring och har akuta röksug men tänker att det är bäst att jag låter bli att ta äckliga (men så himla goda och lugnande... ) lungcancerbloss. Är lite frustrerad över min alldagliga lycka nuförtiden för att det faktiskt är lite tråkigt att vara jämt glad och tryggt och sådär att vara ledsen och svår. Ännu mer frustrerad över att lyckan frustrerar mig. Ändå ganska så glad över den där lyckan som får allting att kännas sådär fjäderlätt och rosamolnaktigt och glittrigt. Älskar att jag skriver fyra på varandra följande meningar som börjar på bokstaven "Ä". Äsch, det blir ju bara fler desto mer man tänker på det. Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0