Den där vinterdvalan

Tumblr_mc4zr97o281rpt2juo1_500_largeTumblr_mcmdegdt4c1rew1c4o1_500_largeTumblr_loxij5xmyl1qdaptlo1_500_large
Det är nu den där vinterdvalan kommer och lägger sig över mig. Inte alltid på ett dåligt sätt. För det är ändå mysigt att dissa gymmet på grund av förkylningen och sitta och se på serier och äta litervis med glass om vardagskvällarna. Men jag saknar lite motivationen, och drivkraften. För dessa morgonar ligger jag mest kvar i sängen och tänker att jag aldrig någonsin vill gå upp. Bara ligga kvar i dvalan. Men det finns ju ett ljus i slutet av tunneln ändå. Om några månader kommer orken ikapp. Tills dess tänker jag fortsätta ligga i sängen och äta glass ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0