Är egentligen inte deprimerad, bara så jävla trött

Det är inte det, att jag är olycklig. Har bara en sådan fruktansvärd ångest över livet just nu.Om det är för att jag är livrädd för att få "dåliga" betyg, för alltid vara ensam eller om det beror på sömnbrist vet jag inte. Och egentligen hjälper det kanske inte att veta orsaken ändå. För ont, det gör det ju i alla fall. Och så är det så jävla kallt och jag har lite ont i hjärtat (men det kittlas mest). Och så känns det som om det är någon himla d-vitaminbrist (inte rört solen sedan augusti, ja) som gör sig påmind för jag är allmänt bitter och plötsligt så jävla deppig. Eller pms, iof. Fuck you livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0